Hakuna matata liv.

Som jag har sagt tidigare så är jag rätt stressad över vad jag vill göra framöver. Men jag jobbar på att försöka fokusera på en dag i taget och köra på att allting löser sig, för det gör det ju. Fick höra igårkväll "Men hur kan du vara stressad, du lever ju värsta hakuna matata livet jämfört med mig". Well, okej, jag jobbar inte speciellt mycket för tillfället men bara för att man är ledig så behöver man inte vara bekymmerslös Jag förklarade min situation för denna person och efteråt säger han "Jag förstår att du känner dig stressad". Vet ni hur skönt det är när folk säger att dom förstår? Visst, det är väll lätt att säga att man förstår någon, men det som verkligen betyder något är när man hör på personen att han verkligen menar det han säger. Tack.

image177

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback