Don't worry, be happy!

Jag vet inte riktigt vad som hände nu, men jag blev lite tokigt glad för ingenting(?). Planerar med Elin inför helgen, för då är det Örebro och studentlivet som gäller! Jag och Emilie ska komma och göra stället osäkert minsann. Me like. Jag känner mig lättad, kanske för att ett frågetecken försvann igår. Kanske för att jag bara har bestämt mig att njuta av livet och inte känna all press från omgivningen när det gäller t.ex plugg. Jag ska njuta av att vara hemma i Gävle utan att behöva planera vad som ska hända härnäst, för det löser sig alltid.

Det är ju nu livet är som roligast! Don't worry, be HAPPY.
image174

Kommentarer
Postat av: Sabine

Vet du möjligtvis hur många avsnitt det är på säsong 4 av OTH?

Postat av: Elin

Det är bra Jossan! Och vem vet,efter en helg med mig kanske du har fått lite mer insikt i studentlivet och blir sugen eller så blir du inte det,det är liksom skit samma. En dag kommer du på vad du vill göra,men tills dess:Bara njut! :D

2008-01-14 @ 22:52:13
Postat av: Elin

*mersmak på studentlivet ;)

2008-01-14 @ 22:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback