Varför inte sluta när det är som bäst?

Som alla vet så är jag en riktig tvserienörd. Har jag börjat följa en serie som jag gillar kan jag inte missa ett enda avsnitt. Ett tag nu så har One Tree Hill varit min favoritserie men nu börjar det gå utför . . Ingenting är som det ska vara, men ändå kan jag självklart inte sluta titta utan fortsätter hoppas att allt blir som det ska vara enligt mig. O.C spårade ur . . jag hoppas att inte One Tree Hill också är på väg att göra det . .


One Tree Hill, säsong 5 avsnitt 7

Kommentarer
Postat av: sara satmara

Jag vet PRECIS vad du menar!
Jag följer också One Tree Hill nu, och jag blir lika arg varje gång... Hoppas säsong 5 slutar BRA och att de kan ge sig sen.

Postat av: Sabine

OTH är ju såååååå bra..
Jag blir så arg när jag ser dom nya avsnitten..
Bäst för manusskrivarna att det slutar bra :P

2008-02-24 @ 22:37:40
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback