Mitt jobb som skidlärare.

Som många vet jobbar jag den här vintern som skidlärare i Kungsberget. Att jag trivs som skidlärare visste jag sen tidigare och därför var det så skönt att kunna jobba som det även denna vinter, men ha sitt vanliga liv hemma i Gävle också. Har haft två lediga dagar nu som har gått alldeles för fort, men det känns inte jobbigt att gå till jobbet imorgon, utan roligt! Det är så det ska vara. Har hitills fått mycket positiv respons från elever och föräldrar till elever jag haft och det gör att man peppas till att göra lektionerna ännu bättre! All positiv respons gör även att självförtroendet ökar, och det är jag glad för. Någon som vill ha en skidlektion?
image193

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback