Hår.

Om det är någonting jag ogillar så är det hårstrån. Det är ingen fara så länge dom sitter på huvudet eller hårborsten, men när dom placerar sig på andra ställen än där är det inte okej. Tex, när man duschar och tvättar håret och det lossnar massa hårstrån eller om man står framför spegeln i badrummet och borstar håret och det lossnar lite hårstrån som placerar sig i handfatet. Det värsta är när det är andras hårstrån, blä. Och när vi ändå är inne på hår, inpackningen som Janet tipsade mig om var otroligt bra alltså, me happy, eftersom mitt hår var riktigt slitet. Så, det var ju tur att inte håret var risig, för det är ju resten av jag idag kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Oh, var det den inpackningen som luktade så himla gott?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback