Arbetsmyra.

image196
En lång dag med nya arbetsuppgifter i
Kungsberget. Idag var det dags för Liftkortskassan och städa undan disk i retaurangen. Riktigt bra dag faktiskt! Inte ett fel gjorde jag i liftkortskassan och det är jag faktiskt stolt över, allting flöt på jättebra så nu längtar jag till nästa helg när jag ska sitta där igen! Uppe i restaurangen fick jag beröm för att jag arbetade på så bra och det enda misslyckandet där var väll att jag kraschade två tallrikar, men vad gör väll det? Har fått fler dagar nu i veckan då jag kommer vara i restaurangen så det känns bra :) Och ett plus är ju att jag har väldigt trevliga arbetskamrater!

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter ju riktigt bra det där =)

2008-02-11 @ 13:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback