Välkommen gröna December

Så var det alltså december, en december som borde vara vit med snö. Men så kommer det ju absolut inte bli för min del i år, ni där hemma kan ju iaf hoppas på att det blir en vit jul för er! Men jag får bita ihop, det ska nog gå vägen . . Var till IKEA och Arrecife igår och shoppade lite julsaker så vi kan dekorera vårat hus, det blev också lite svensk glögg. Pepparkaksdeg har vi redan, så nu måste vi bara ta tag i att baka också . . Jag och Ida väntar på att Helena ska styra upp det!

Nu väntar jag på att få besked om jag ska ha service ikväll, eller om jag har turen att få hålla i en utflykt ikväll. Okej, utflykter är ju inte min grej har jag kommit fram till, men en utflykt innehållandes gratis mat är ju aldrig helt fel, right?! ;)



Kommentarer
Postat av: Farmor och Farfar

Hej! och tack för de glada hälsningarna Det är så kul

när vi får veta lite om våra barnbarns öden och äventyr. Här är det lite snö och alldeles för mycket av grådaskigt väder. I övermorgon ska farmor operera sitt bråck på magen, och vi får väl inrikta oss på en lugn och stilla julhelg. Farmor hälsar att det ska vara många kramar till dej Jossan!

Farmor och farfar

Postat av: sara satmara

Där har jag varit! Haha :)

2008-12-17 @ 22:31:11
URL: http://satmara.blogg.se/
Postat av: sara satmara

På bilden alltså :p

2008-12-17 @ 22:31:37
URL: http://satmara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback