Toktorsdag.

Idag har vi haft en riktig flumdag här på kontoret, den ena har varit värre än den andra men vi har lyckats göra det som ska göras iaf och hålla oss i skinnet när vi väl var i kontakt med gästerna. Men bakom våra kontorsdörr var det bara flum. Jaja, man har väll såna dagar ibland också! Annars har allt flytit på väldigt bra idag, har träffat många trevliga gäster under service idag och alla har varit så glada! Woho, då blir jag också glad och älskar mitt arbete. Imorgon är det dags för flygplats, skulle egentligen bara ha ett pass på flygplatsen, men åkte på kvällspasset också, well weeeell. Synd är ju bara att Steve har sitt födelsedagsparty imorgon som jag kommer bli ganska seen till, men men, de är som det är och jag gillar ju som sagt flygplatsen . . Annars är jag ledig både lördag och söndag, och det ser jag verkligen fram emot! Har gått runt med huvudvärk flera dagar nu, så förhoppningvis behöver jag bara lite extra sömn och slappna av lite så går det över.


Pepparkaksbak i tisdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback