Söndagkväll

Jag känner mig som en jojo, som går upp och ner hela tiden. Ena sekunden vill jag göra en sak, och den andra vill jag göra något helt annat. Ena sekunden mår jag jättebra, och andra ligger jag på botten. Känns ju sådär kul alltså, men det blir  väll bättre. Har haft service idag, har varit en del att göra, men det har gått bra. Det börjar gå rätt mycket på rutin nu och man vet vad man ska göra i olika situationer. Imorgon är det ny vecka och ny energi (jag försöker i allafall . .), och på tisdag ska jag ha personligt samtal med min manager Mariella, det känns bra, vi har nog en del att snacka om! Men det knallar på här borta, det gör det, och mestadels så trivs jag jättebra. Så ni behöver inte vara oroliga över mig . .


Delar av mitt team, som blir mindre och mindre . .

Kommentarer
Postat av: Emilie

Varför blir ni mindre och mindre i gruppen??

2008-12-14 @ 23:31:43
Postat av: Elin H

Hmm,upp och ner...Olycklig kärlek kanske?

2008-12-16 @ 00:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback