Soliga Lanzarote *host*

Vilket skitväder det är här. Jag trodde jag skulle jobba i ett varmt och soligt land, men icke. Senaste tiden har solen knappt varit framme och det har blåst jättemycket. Okej, jag jobbar ju mesta tiden så jag ska väll egentligen inte klaga så mycket, men när jag är ledig skulle det ju vara trevligt att ligga på stranden! Men förhoppningsvis blir det bättre, jag håller tummarna för det . .

Annars har jag och hela teamet åkt på en jäkla förkylning, vilket gör att jag gör runt och är trött och tung i huvudet mestadelen av tiden, men de lär väll gå över till slut. Bara att bita ihop och gilla läget.

Vilket negativt inlägg det här blev, men så kan det bli ibland. Och hemma i Sverige snöar det nu har jag minsann fått höra, och det gjorde ju inte precis saken bättre . . Jag har en tung vinter framför mig!


Matilda & Jag, vintern -08

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, men jag tänkte det jag också. Nya friska tag liksom.... Måste bara snygga till den lite:p

Postat av: Matilda

Heej! Nu är jag i mina fina vackra vita vintervärld;) Nej, ska inte göra dig avundsjuk..:-P Ska lägga upp bilder sen.. på facebook eller resedagboken. Men jag har inte tagit några bilder än. Det kommer. Kram på dig

2008-12-13 @ 16:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback