Solen skiner!

Idag mina vänner skiner solen här på Lanzarote, och det är något väldigt ovanligt! Så det hurrar vi för. För strålande sol = glada gäster = mindre klagande = glad Josefine. Och ikväll ska vi baka pepparkakor och lussebullar hemma hos oss, vi har bjudit in det andra teamet här i Blanca, så det blir julbakande och julmusik för fulla muggar! Så jag ska nog säga att jag har en väldigt bra dag idag, välkomsmötet gick bra och sen har jag haft personligt samtal med Mariella, vilket kändes väldigt bra. Skönt att snacka av sig lite . .

Egentligen borde jag väll vara ute i solen nu, men jag snackar med för trevliga personer på MSN & facebook för att kunna dra mig härifrån, och nu börjar jag ju snart igen. Men förhoppningsvis är solen här för att stanna nu, så jag kan njuta av den imorgon istället!

Och nu har jag minsann fått semester också, 19-26 februari. Men så fick jag ju veta av min kära mamma att då åker ju syrran iväg till Nicaragua, så jag vet inte riktigt om jag kan styra om det här nu . . Vi får se hur det blir, men ställ in er på februari om ni väll träffa mig ;)

Kommentarer
Postat av: Elin H

Jippie! Datumet är uppskrivet!

2008-12-16 @ 18:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback