Flygplats, flygplats hela dan

Jajemensan, idag är det flygplats för hela slanten. Har redan varit där tidigare idag och ska tillbaka om några minuter när jag får bilen. Men det är kul med flygplats, så jag klagar inte! Annars då? Ny vecka, ny energi .. eller nått. Hade lite sömn att ta igen från förra veckan, så inatt sov jag 11 timmar och vaknade utvilad imorse, och det var längesen det hände! och den här veckan blir lugn, för jag är back up på våran servicetelefon om det skulle hända något här i Blanca så ska jag vara redo att rycka ut.

Farmor och farfar! Kul att ni har läst min blogg och skrivit en kommentar, fortsätt med det! Jag antar att ni har snackat med mamma i telefon också om hur jag har det här borta, ni kan få ett telefonnummer av henne till vårat kontor också så ni kan ringa.

Igårkväll juldekorerade vi vårat hus också, och det blev så fint! Ska lägga upp lite bilder när jag sitter vid min egen dator :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback