And finally the sun is shining. .

Nu mina kära vänner hoppas jag något innerligt att väderprognosen för dom närmaste dagarna stämmer! Det ska vara strålande sol fre-sön . . Okej, det är inte strålande sol ute just nu, men förhoppningsvis spricker det upp när som helst. Och eftersom jag bara ska lämna några papper på hotell nu, och sedan är ledig fram till sisådär 20.00 ikväll så betyder det att jag ska jobba på brännan .. och sen är jag ju ledig i helgen också! Så nu håller vi tummarna för att solen håller sig framme. En gäst tittade på mig igår och sa "Ja, och man ser ju på dig vilket väder det har varit den senaste tiden", vilket betyder att det är dags att jobba lite på brännan nu!


Kommentarer
Postat av: Elin H

Hehe,visst hade det :P Tack! =)

2008-12-22 @ 17:40:28
Postat av: Matilda

Jossan! Nu finns det lite bilder på facebook i ett album på min och johannas sida. Bilder från Hemsedal! Kram på dig och hoppas din jul var bra!

2008-12-26 @ 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback