YES!

Den senaste veckan har jag blivit riktigt bortskämd på komplimangfronten. Jag har fått komplimanger av familjen, vännerna, jobbarkompisar, grannar om hur jag är som person. Tack vare detta var jag stark nog att ta mig igenom torsdagen då en intervju ägde rum. Jag kände snabbt att det gick åt skogen (ibland har man lite för höga krav på sig själv) och vid dagens slut trodde jag att det var kört, men jag hade ju iaf försökt.

Jag har gått på spänn hela helgen i väntan på mailet som damp ner i mailboxen idag,

Jag är en av dom som blivit antagen till Fritidsresors reseledarutbildning, vilken lycka!

Kommentarer
Postat av: Tessa

GRAATTIIS :D det här kommer passa dig perfekt!

Postat av: petra

Grattis, gud vad roligt!

2008-08-19 @ 11:51:45
Postat av: stefan

dålig stil att åka ifrån oss :P grattis iaf!

2008-08-19 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback