Vilket flyt.

Det kanske var tur att jag blev sjuk ändå, för hjälp vad mycket jag har fått gjort dom här två dagarna! Ett tecken på att jag jobbat på tok för mycket senaste tiden och inte hunnit med något annat alls . . Men nu har jag alltså koll på läget och ibland undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna sådant flyt som jag haft senaste tiden (eller ja, typ jämt . .) Jag får ju i princip jobb serverade framför mig och idag blev det bestämt att lägenheten kommer hyras ut i andra hand till A, som också ville ha mitt mobila bredband. Greejt! Det viktigaste jag måste fixa nu framöver är ett nytt pass, himla tur att jag kom på det. Sen skulle jag behöva en ny extra mobil, eftersom min är låst till Telia och en ny minidator skulle ju inte heller vara helt fel, men det är ju inte viktigt. . Tur att man är gjort av pengar *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback