En ledig helg.

Den här lediga helgen har varit underbar och välbehövd, men jag har även haft tid att tänka och nu börjar det gå upp för mig att jag faktiskt ska iväg snart, den 17 september för att vara exakt. Idag har jag haft folk här som tittat på min lägenhet som ska hyras ut i andra hand, jag har tagit kort på bilen så pappa kan lägga ut en annons på blocket, jag och mamma har diskuterat försäkringar, vaccination, adressändring osv. Och nu ikväll har jag varit hos Matilda och sagt hejdå till henne, hon åker till Norge imorgon, jag åker till Gran Canaria snart. Vi kommer träffas tidigast i April nästa gång, APRIL LIXOM, det är 8 månader tills dess. Idag har det för första gången känts jobbigt efter att jag fått besked om utbildningen . .

Matilda & Jag, Tänndalen april -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback