2007-09-30

vilken skön helg. lugn och mysig med filmtittande, trevligt sällskap och godsaker! fredagens film blev music and lyrics, helt klart sevärd, jättemysig med en låt som jag är helt kär i nu. gårdagen bjöd på moulin rouge, en film som innehåller så otroligt bra låtar som gör att man aldrig kan tröttna på den filmen.

annars så går dagarna upp o ner, vädret och humöret likaså. idag är en bra dag, en dag då jag drar mig undan lite granna och sitter här och pratar med dom hemma på msn, längtar hem lite. har planer på att ringa hem till familjen snart, skönt att prata av sig lite med mamma om allt och inget.

image61

I've been watching but the stars refuse to shine
I've been searching but I just don't see the signs
I know that it's out there
There's gotta be something for my soul somewhere

I've been looking for someone to shed some light
Not somebody just to get me through the night
I could use some direction and I'm open to your suggestions

All I wanna do is find a way back into love


Kommentarer
Postat av: Denise

Åh, Moulin Rouge-medleyt vi spelade i Stora <3
Vi har fått ett James Bond-medley nu. Tror det spelades i stora ett år innan jag började -- Hur som helst är det grymt bra! :)

2007-09-30 @ 19:25:12
Postat av: Denise

Nämen, varför kom inte allt med? :O Det jag skulle säga var att det medlyet var så otäckt bra! och i år har vi fått ett James Bond-medley, också oerhört bra. Visst spelade ni det i stora typ ett år innan jag började?

2007-09-30 @ 19:26:37
Postat av: Tessa

Underbara filmer båda två ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback