2007-09-28

nu sitter jag i mitt rum och bloggar, mitt rum i england alltså. för tänka sig, familjen har skaffat trådlöst internet i huset, jeej! så nu kan jag placera mig vart jag vill, vilket jag är van vid hemifrån. sängen, skrivbordet, ute. fast ute hoppar jag idag, o antagligen framöver oxå eftersom hösten har kommit till england. idag regnar det, o tidigare har det blåst och varit kallt. burr! jag fasar för att ta mig ut i det här vädret, men jag måste, för jag ska till lisa senare. hade planerat att knalla till tågstationen (tar ca. 30min) o ta tåget, men nja, som de ser ut nu blir det bussen, då behöver jag bara gå sisådär 1min till busshållsplatsen :b

skulle ha åkt till london idag och träffat matilda bland annat, men jag kände att jag inte var på humör för storstaden och utgång, vilket var planerat. så istället blir det myspys framför tvn ikväll med diverse godsaker, funkar det oxå. nu ska jag hänga tvätt. tjaaarå!

image54

Kommentarer
Postat av: Karin

haha det är också ett alternativ:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback