2007-09-24

ny vecka, nya tag. jajamensan! dagen har varit bra med besök av saras kompis + son, gymmande och promenad med pojkarna. när vi skulle gå och bada fick inte sara följa med upp för alexander, hon skulle diska tyckte han, haha. kändes ju bra för mig iaf, att det duger med mig även fast hon är hemma. o sen har han gått snäppet längre när det gäller mitt namn . . från "fiiin" till "josfiiin" .. inte illa. imorgon ska vi förhoppningsvis köpa en tv åt mig, jag hoppas verkligen på att vi hittar någon, så kanske vi kan ha filmkväll här i helgen!
under veckan måste jag ta tag i att färga mitt hår oxå, ska försöka ragga lite på nån av tjejerna så nån kan hjälpa mig. annars ska jag gymma och simma, försöka att inte spendera så mkt pengar (lycka till!) och bara hålla humöret uppe!
idag beställde sara nått från bt broadband oxå, som innebär att det blir trådlöst här i huset snart, vilket innebär att jag snart (man kan ju alltid hoppas) har internet i mitt rum!

näe, nu väntar nog sängen och lite läsning. night night :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback