2007-09-21

today is a better day. helt klart. kanske inte för resten av familjen, men för mig är det de! och det är de som betyder mest för tillfället känner jag. ska snart dra iväg till camberley för att möta upp lisa och förhoppningsvis shoppa lite! blev ingen tripp med familjen idag som planerat .. men men, det gör inget. utgång ikväll? det ser ut som det minsann, spana på hetingarna i england .. haha. well, nu har ni fått en liten update om att jag mår bättre! trevlig helg :)

image51
jag & lisa i windsor i söndags :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att höra att det är bättre nu :) Hoppas du får en riktigt rolig helg!

2007-09-22 @ 12:13:45
Postat av: Denise

Är engelsmännen snygga? ;)

2007-09-23 @ 12:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback