2007-09-20

okej, nu har jag haft min forsta svacka. ni vet nar det ar sadar att det ar flera smasaker som inte gar som det borde, o sen bara kraschar allt? ungefar sa blev det for mig . . vaknar upp med daligt talamod, det ena efter det andra ville inte bli som "planerat" och till slut bara bryter man ihop. igar var det en hemsk dag, idag har varit mkt battre, tills ikvall .. da allt bara sprack igen. men nu kanner jag mig starkare igen, sara hade gjort i ordning en bricka sa fint at mig med min mat, vatten, te & honung, kakor/chokladboll/daim + att jag har pratat med folk hemma .. ni betyder mkt! imorgon ska jag piggas upp med shopping och helgen kommer forhoppningsvis tillbringas med lisa (+ fler?) och pa mandag ar det en ny vecka o ny tag.
det ar bara att gilla laget och kampa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback