2007-09-19

image50

VAD HETER DU? Josefine

NÄR ÄR DU FÖDD? Februari 1987

VAR ÄR DU FÖDD? Gavle BB

VAD HAR DU GJORT IDAG? Passat barnen, gymmat och stadat

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Var social med mina "aupairforaldrar" & satt vid datorn

VAD VILL DU HELST HA NU? Mammas mat

HAR DU NYTVÄTTAT HÅR? For dagen ja

VILKEN SKIVA VAR DEN SENASTE DU LYSSNADE PÅ? De 20 mest onskade barnvisorna, bra grejer vetni!

NÄR BLEV DU FOTOGRAFERAD SENAST? I sondags

VILKET ÄR DITT LIVSMÅL? Fa leva lyckligt under hela mitt liv

HUR MÅNGA SPEGLAR FINNS DET I DET RUM DU ÄR I NU? Inga

VAR ÄR DU NU? I vardagsrummet hos min aupairfamilj

HAR DU BRÅKAT MED NÅGON IDAG? Nej

NÄR VAR DU I EN AFFÄR SENAST? Igar tillsammans med barnen

MÖTTE DU NÅGON DU KÄNDE DÅ? Nej, kanner ju inte sa manga har

ANVÄNDER DU ICQ ELLER MSN? MSN

NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT? Hm, i mitten pa augusti

VAD? - Resepengar

AV? - Mormor

VAD DRACK DU SENAST? Vatten

UMGÅS DU MED DINA KLASSKAMRATER EFTER SKOLTID? Har inga klasskamrater for tillfallet

GOTH ELLER POP? Pop

HARDCORE ELLER HIPHOP? Hiphop

HAR DU EN HÅRBORSTE I DIN VÄSKA? Nej

VAD VET INTE MÅNGA OM DIG? En del saker som jag inte tanker skriva har

HUR MÅNGA LAMPOR HAR DU I DITT RUM? 2st (har i england), 5 hemma

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU? Vinroda och vita

VAD TYCKER DU OM SEX & THE CITY? Jattebra!

LÄNGTAR DU TILL DIN NÄSTA FÖDELSEDAG? Ja, varfor inte?

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU ÄR? Folk brukar bade saga att jag ser aldre och yngre ut. Senaste personen som gissade min alder tyckte jag sag aldre ut!

VILKA SPRÅK KAN DU PRATA? Svenska & engelska

SKULLE DU KUNNA HA SILIKONBRÖST? Kunna ha visst, men vettefan om jag skulle vilja

HUR MÅNGA HÅL HAR DU I ÖRONEN? Ett i varje

VEM PRATADE DU MED SENAST? Sara IRL, mamma pa MSN

VAD PRATADE NI OM? Sant dar allmant snack

HUR MÅNGA NYCKLAR FINNS DET PÅ DIN NYCKELKNIPPA?
2st hemma, har ingen har

VILKEN SVORDOM ANVÄNDER DU MEST?
fa-an

ÄGER DU EN iPOD?
Japp

SKULLE DU HELLRE TA BILDEN ÄN VARA MED PÅ DEN?
Vara med

VILKEN VAR DEN SENASTE FILMEN DU SÅG?
Inte en aning faktiskt . .

HAR NÅGRA AV DINA VÄNNER BARN?
Ja, fast det ar ingen nara van som jag umgas med ofta

OM DU VANN PÅ LOTTO, VAD ÄR DET FÖRSTA DU SKULLE KÖPA?
En egen lagenhet

HAR NÅGON NÅGOSNIN KALLAT DIG LAT?
Haha ja, flera stycken

FÖREDRAR DU VANLIG- ELLER CHOKLADMJÖLK?
Vanlig

NÄR VAR SENAST NÅGON STÖTTE PÅ DIG?
Maste ha varit helgen i London . .

VILKEN ÄR DIN FAVORITÅKATTRAKTION PÅ ETT NÖJESFÄLT??
Berg-& dalbanor

TROR DU FOLK PRATAR BAKOM RYGGEN PÅ DIG?
Yes!

TITTADE DU PÅ TECKNAT NÄR DU VAR LITEN?
Sjalvklart, me like disney (fortfarande)

HUR MÅNGA SYSKON HAR DU?
En lillasyster

ÄGER DU NÅGRA BAND T-SHIRTS?
Nae

NÄR FLÖG DU SENAST?
20 augusti

LÄSER DU FÖR SKOJS SKULL?
Njae, det ar ett bra satt att slappna av pa for mig

PRATAR DU NÅGRA ANDRA SPRÅK?
Forutom Svenska sa pratar jag vall engelska

HAR DU EN STATIONÄR DATOR ELLER EN LAPTOP?
Laptop, fast den har jag ju inget internet pa for tillfallet, sa jag sitter pa familjens stationara

VILL DU JUST NU HA NÅGRA TATUERINGAR ELLER PIERCINGS?
Nej, har inget intresse alls nar det galler de..

TYCKER DU ATT KILLEN BORDE BJUDA PÅ FÖRSTA DEJTEN?
Nae, det ar skitsamma

VAD HAR DU MED DIG IN PÅ BION?
Godis och dricka

VEM VAR DIN FAVORITLÄRARE?
Camilla som jag hade i engelska & historia under gymnasiet

VAD HAR DU FÖR VÄDER?
Idag har det varit kallt och mulet, nu ar det mooorkt

HAR DU EN BLOGG?
Japp

VILKET PERSONLIGHETSDRAG ÄR ETT MÅSTE HOS DIN PARTNER?
Omtanksam

GILLAR DU DIN BOENDESITUATION?
Finns positiva och negativa saker med allt ..

HUR MÅNGA TIMMAR MÅSTE DU SOVA FÖR ATT KUNNA FUNGERA?
typ 8-9

ÄTER DU FRUKOST DAGLIGEN?
Japp, basta maltiden pa dagen

ÄR DINA DAGAR FOLLBOKADE & STRESSIGA?
Nar jag orkar ha det sa

HAMNADE DU OFTA I TRUBBEL FÖR ATT PRATA PÅ LEKTIONERNA?
Jag hamnade vall inte i trubbel, men jag har fatt arga blickar :b

VILKEN ÄR DIN FAVORITFRUKT?
Banan och jordgubbar

BRYR DU DIG OM ANTALET KALORIER I DET DU KÖPER?
Inte direkt, men jag forsoker ju "ata sunt"

ÄR DU PETIG NÄR DET KOMMER TILL STAVNING & GRAMMATIK?
Japp, iaf nar det galler svenska spraket

VAD VAR DET SENASTE DU ÅT?
Fruktsallad

HUR VALDE DINA FÖRÄLDRAR DITT NAMN?
Har nog hort nagon forklaring till de forut, som jag inte minns nu

GILLAR DU SENAP?
Yes, det ar ett maste nar man ater korv med brod

SOVER DU PÅ SIDA, MAGE ELLER RYGG?
Sidan

VILKEN KARAKTÄR FRÅN EN FILM PÅMINNER MEST OM DIG SJÄLV?
Inte en aning, inget jag funderat pa faktiskt

HAR DU NÅGONSIN KÖPT NÅGOT FRÅN eBAY?
Neej

TYCKER DU OM ATT KRAMA FOLK?
Det beror vall pa vem det ar, men oftast ar det vall trevligt/mysigt

SKULLE DU SÄGA ATT DU ÄR TRENDIG?
Inte direkt, men jag bryr mig ju lite iaf

ÄGER DU EN DIGITALKAMERA?
Japp, den senaste fick jag i studentpreseent

STÖR DET DIG OM NÅGON SÄGER ATT DOM SKA RINGA MEN INTE GÖR DET?
Det beror pa vem det ar som sagt det, och vad saken galler

VILKA BÖCKER, OM NÅGRA, HAR FÅTT DIG ATT GRÅTA?
Oj, flera stycken .. men ingen jag kommer pa sahar pa rak arm

FÅR DU DÅLIGT SAMVETE EFTER DU ÄTIT KÖTT?
Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback