2007-09-18

dagarna flyter pa, har varit har i 4 veckor nu. kanns bade som mer och mindre! trivs fortfarande bra i familjen och har hittat fler svenska kompisar i narheten av mig! ska traffa dom alla, forhoppningsvis ikvall over en fika :)
sara ar och tranar just nu sa jag har lagt barnen, vilket gick over forvantan och utan gnall! har fixat i koket och tvattat tva tvattmaskiner, jojomensan, jag kan tvatta faktiskt! snart kommer hon hem o da ska vi ata lite nar barnen vaknar o sen ska jag ivag och simma. trivs super pa traningsklubben, inte alls samma stamning som i sverige..

nu har barnen vaknat, skriver mer sen . .


Kommentarer
Postat av: Åsa Wallgren

Hej!
Har inte hunnit läsa hur du har det, men fick höra av farmor och farfar att du skriver i resedagboken. Ska läsa mer sen. KUL att du verkar trivas.
Här hemma går allt i ett rasande tempo. Är faktiskt ledig idag och då ska man hinna göra så mycket bl a handla, åka till tandläkaren med Felicia och fixa mat till henne som hon får äta på vägen...
Idag skiner solen, men det ska börja regna. Jag tycker att det bara har regnat hela sommaren och hösten. Skit tråkigt!!!
Vi hörs mera senare.
Kram,
Åsa

2007-09-19 @ 10:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback