2007-09-14

idag tog jag en valbehovlig sovmorgon. familjen skulle ivag till nagra kompisar och jag hade bestamt mig for att stanna hemma eftersom jag behovde vila upp mig lite kande jag. men sa mkt har jag vall inte vilat upp mig, pa koksbordet var det en lapp lamnad dar sara bad mig dammsuga nedervaningen, torka golvet & plocka undan i koket. och dammsuga i det har landet dar dom har heltackningsmattor i typ alla rum ar faktiskt jobbigt! men nu ar det stadat och klart, kanns bra.

igar fick jag en slang av hemlangtan, till mammas mat! okej, det ar inte sa att jag ar missnojd med maten har, men ni vet, mammas mat ar lixom speciell. sa kanner vall alla? kopte svensk lingonsylt pa ikea igar, sa imorse blev det havregrynsgrot, muums.

har funderat lite pa det dar med att lasa nagon engelskakurs, verkar ju som typ alla aupairer gor det. men a andra sidan ar jag inte ett dugg motiverad till att plugga, sa jag tror nog att jag laggar ner dom planerna. ar ju massa engelska overallt anda!

annars da? har fixat traningskort, ett dyrt sadant. men det far det lixom vara vart .. all sorts traning ingar som tex. spinning, jympa, yoga, gym, simning. sa det kanns bra! har blivit lite traning den har veckan sa det ar bara att kampa pa nu!

see yoou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback