2007-09-10

london var great. eftersom det var langesen jag var dar sa var det roligt att se allting igen och speciellt att traffa matilda, det var nastan ett halvar sedan vi traffades senast! kart aterseende :) tillbringade fredagen med matilda pa kensington highstreet dar shoppandet drog igang sakta men sakert . . pa kvallen blev det utgang pa pub/disco med manga svenska tjejer! under lordagen fortsatte shoppingen tillsammans med johanna & hanna i bland annat covent garden, kvallen blev lugn och tillbringades i en park i narheten av matilda. pa sondagen motte jag upp lisa vid leicester square och shoppingen tog fart annu en gang!!! sen var vi ju tvungen att se lite typiska sevardheter i london eftersom det var forsta gangen lisa var dar :) efter allt jag har gatt den har helgen var det riktigt skont att satta sig pa taget dar det aven var lugnt . .

for att sammanfatta helgen sa har jag:
traffat manga trevliga manniskor och shoppat pa tokformkt!!!!


image48
ar de bara jag som har svart att se mig sjalv i dom dar stovlarna? ;)

vaskan ar forovrigt brun och inte svart som det ser ut som pa bilden!
for fler bilder hanvisas ni till
min bilddagbok juu! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Snyggt! Vad har hänt med den Jossan jag känner,det var min första tanke. Tror du blir skitläcker!

2007-09-12 @ 14:00:44
Postat av: Samuel

jag har då inget svårt att se dig i stövlarna :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback