2007-09-05

jag forstar inte hur jag kan vara sa trott hela tiden, mina ogon haller pa att falla ihop just nu . . aven fast jag sovit till kl. 9 och sedan varit ute pa en promenad. jag borde vara pigg, men icke. well, bara jag inte haller pa att bli sjuk ar jag nojd! slutet av veckan ska namlingen tillbringas i london, jeej :) ska bli jatteroligt att traffa matilda och komma in till storstaden. lite shopping maste det bli, for kladerna jag har med mig har jag borjat trottna pa, haha! osso maste jag ha ett par nya solbriller eftersom dom jag har med mig har pajat .. ajaj..

igar traffade jag en svensk tjej, lisa, som bor i camberley ca 8 miles harifran! jatteroligt att komma ivag och gora lite annat och traffa nan i sin egen alder, vi kommer definitivt traffas mera :)

nae, nu ska jag nog passa pa att vila lite innan barnen vaknar ..

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback