2007-09-02

dagen borjar lida mot sitt slut. har precis proppat i mig massa fruktsallad o lite cheesecake som fanns kvar fran igar. jummie. hela familjen har haft en slappis dag da bada pojkarna i huset ar forkylda, och vi tjejer lite halvsega sadar. men jag kom ju iaf ut pa en promenad till aldershot med nicholas, roligt att kika runt lite vad som finns haromkring, men aldershot kommer nog inte besokas flitigt .. inget hojdarstalle precis, risiga hus, skrapigt o lite skumma folk. men jag hittade bl.a. marks & spencers, mcdonalds, topshop & burger king.

har aven tillbringat mkt tid i sangen idag, sa nu har jag last ut annu en bok, skont att komma undan o relaxa lite granna .. i mitt finfina rum som jag trivs jattebra i :)

har pratat med matilda ikvaller oxo, sa i veckan blir det forhoppningsvis en trip till london, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback