otillräcklig

mm, det var hur jag kände mig igårkväll. det blir ju inte alltid som man tänkt sig, eller hoppats. jag hade hoppats på en lugn kväll och att barnen skulle sova gott. men nja, nicholas vaknade efter att jag, lisa & victoria hade ätit tacos (skönt att han vaknade när vi ätit klart iaf) och vägrade sova utan skrek istället i ja, säkert 45min. jag hade ingen aning om vad jag skulle göra verkligen. som tur var hade jag ju tjejerna här som stöd, betydde jättemycket. efter många om och men somnade han. . för ett tag .. men jag överlevde kvällen iaf.

det som inte dödar, det härdar. så sant som det är sagt, eller?

Kommentarer
Postat av: S.

Ja det stämmer bra det!

Postat av: Sandra

Kika gärna in min outfittävling på min blogg :)
KRAMKRAM!

2007-10-28 @ 16:21:31
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Mamma

Haha! mycket bätttre med vovve!

2007-10-28 @ 16:49:09
Postat av: Emma

Hej, ja egentligen är hon inte min syster. Utan min familj har henne och hennes mamma som kontaktfamilj - vi har kommit varandra såpass nära att jag brukar kalla Dina för min lilla syster och hennes mamma Azeb för min syster.

Hoppas det är bra med dig också, i englandet :)

2007-10-28 @ 17:14:18
URL: http://kipso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback