kväll

mm vilken god mat vi åt till middag ikväll, hade köpt färdiggjord indisk mat som det bara var att värma på, hur gott som helst verkligen! självklart åt jag för mkt eftersom det var så gott, så nu sitter jag här som en klump. är pigg och på bra humör nu, yees! och när jag är på bra humör så vill jag sjunga, men det känns lite elakt att sitta o sjunga när sara & john försöker sova ovanför mig, haha. jag får nynna :)

kanske skulle ta o kika lite gossip girl? jättebraig ny serie! och käka lite mintchoklad . . mm. .

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var väldigt gott, men det lät gott med indisk mat också;)

Postat av: AKP

Tack! =)
Men, de e ju DU.. eller ? hm..
jo de måste va du ? som va me Thommy? :)

Hoppas du har en trevlig fredagkväll!

2007-10-26 @ 23:41:39
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback