2007-10-26

rikigt skönt att sova ut idag, även fast jag vaknade vid 8 och var pigg. men somnade om och vaknade vid 9.30 istället, känns ganska bra att jag fått in en hyfsad dygnsrytm nu! kändes som en bra dag idag, tills jag kommer ut i köket som ser ut som skit som vanligt, i det här huset kör vi på att dra fram utan att städa undan. något jag verkligen inte pallar. så att börja dagen med att städa upp i köket då jag inte kan äta frukost om det inte är rent och fräscht är inget ovanligt, roligt va? att barnen gnällde och att sara skulle skjutsa annica till stationen gjorde inte saken bättre . . så mitt upp i mitt frukostfixande ger jag upp och stoppar ungarna i säng, utan protest som tur va, puh!

sitter här nu men kan inte riktigt slappna av, sara har hur mkt som helst att göra (som vanligt) och jag vet inte riktigt hur jag ska hjälpa till, förutom att ta hand om barnen när dom vaknat då. jag måste lära mig att slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback