2007-10-23

shit pommes vad kallt det har blivit ute här nu. otroligt bra att jag köpte en tjockare jacka i helgen, annars hade jag frusit ihjäl utan tvekan nångång framöver om denna kyla är här för att stanna . . okej, nu kanske jag är lite kinkig, men det har blivit väldigt kallt på kort tid, så de är nog därför. jag har ingenting emot kylan egentligen (älskar ju vintern!), bara man har bra kläder.

hade en väldigt trevlig dag med matilda idag. familjen drog iväg på förmiddagen så vi fick vara för oss själva, skönt! kikade färdigt på filmen som vi inte orkade igår, lagade mumsig tortellini med gorgonzolasås & sen begav vi oss in mot farnham. kikade lite affärer och fikade på starbucks, åh vad jag gillar att fika!

nu sitter jag o laddar inför morgondagen, ska ha barnen själv hela dagen. wish me luck . .

image76
min nya fina jacka :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin jacka =)

2007-10-23 @ 23:22:49
Postat av: S.

Snygg jacka!

Postat av: Emilie

Åh, vilken fin jacka du har köpt! :)

2007-10-24 @ 15:25:37
Postat av: lisa

Askalas jacka!

2007-10-25 @ 12:18:29
URL: http://basiclisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback