2007-10-17

vad mkt roligare det blev att blogga nu när jag har fått så fin blogg! som om det skulle spela någon roll egentligen då, men visst ser det mkt trevligare ut då? har suttit här vid datorn och grejat ikväll med bilddagboken o äntligen ligger alla bilder från helgen uppe! hoppas ni gillar dom :) lämna gärna ett litet spår efter er . . så mkt roligare att lägga upp bilder/blogga då!

idag har vi bakat bullar och gjort pizza! riktigt trevligt minsann, och framförallt gott! jag känner mig lite hängig o har haft huvudvärk och frysit hela dagen . . hoppas det går över inatt. imorgon ska jag ju dra in till storstan igen juu o träffa ännu mer folk som är på besök från sverige :) osså ska jag få mitt hår klippt! äntligen!

humöret är på topp, hoppas det håller i sig! nightnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback