2007-10-16

vilka underbara dagar jag har haft sen senast. tessa och stefan har verkligen gett mig ny energi att klara tiden till jul här i england! för nu har jag verkligen bestämt mig för att stanna till jul, visst, det kan bli kämpigt. men jag tror det kan vara bra oxå, nyttigt för mig.

lördag och söndag lekte jag guide och visade stefan och tessa det viktigaste i london, hoppas jag. dom verkade nöjda iaf och jag själv tyckte det var roligt att se allting igen, speciellt madame taussauds! jag ska lägga in bilderna från helgen i
min bilddagbok, o där får ni en bättre bild av vad vi sysslat med i helgen! roligare att skriva till bilder :)
måndag och tisdag spenderade vi utanför london, så dom har minsann fått se annat oxå. men nu har dom lämnat mig för sverige och deras hemresa verkar ha gått som på räls! tack för dom här dagarna, det har varit toppen

image69

framöver är det rätt mkt inplanerat, så förhoppningsvis kommer dagarna bara flyga förbi!


vi gick långt här du och jag 
kanske så långt vi kunde gå
kanske fanns ingen ärlig chans för oss
men jag ser det inte så

det är som jag burit en förbannelse
ibland med ryggen rak
ibland med både hopp och tro
men det är ändå samma sak

jag har spridit lite värme
jag har spridit lite frost
jag är varken hjälten eller boven
jag är bara lite lost

Kommentarer
Postat av: Tessa

Tack själv! :D och så lite winnerbäck som pricken över i:t

Postat av: S.

Hoppas du är nöjd med designen!

2007-10-17 @ 15:27:24
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja men skrev sådär mest för att andra ska avslöja att dom läser min blogg. men du. trivs du inte? :/

2007-10-17 @ 15:51:07
Postat av: Linda

Hey! har du några bra affärer att tipsa om i london? gärna second hand affärer (:

2007-10-17 @ 20:13:10
URL: http://traiin.blogg.se
Postat av: My

härlig bild :)

2007-10-17 @ 23:47:52
URL: http://sweetiie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback