2007-10-11

mitt liv åker berg och dalbana för tillfället, ena dagen vill jag bara ligga kvar i sängen o dra täcket över huvudet, o andra dagar går jag runt o ler o sjunger för mig själv. idag har jag varit glad. dagen har flytit på bra, jag har gymmat och barnen har inte varit speciellt gnälliga. kanske är jag glad för att jag får finbesök från sverige imorgon? KLART JAG ÄR DET! tessa och stefan kommer ju, guld värt!

image67

förtillfället håller vi på att byta ut alla dörrar i huset och på en del dörrar finns det inga handtag än. jag tänkte ta en dusch sådär på kvällskvisten, inge konstigt med de. tills jag är färdigduschad och ska gå in i mitt rum, vad har hänt? jomen självklart har puckot själv stängt dörren helt till badrummet, så där stog jag. vad göra lixom? ropade på sara som försökte få upp dörren, john fick komma o hjälpa till .. utan resultat. dörren hade gått i baklås. HAHA! efter många om och men tog jag mig ut iaf .. så idag har jag varit extra försiktig med den där dörren, även fast det sitter ett provisoriskt handtag där.. man vet ju aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback