2007-10-09

nu ligger jag o lisa i en varsinn fåtölj/soffa här i hennes vardagsrum. riktigt skönt må jag säga. känns som vi inte riktigt orkar engagera oss för att hitta på något vettigt att göra. helt slut efter en dag med barnen, ungefär. käkade tacos idag, med glass och chokladsås till efterrätt, riktigt mumsigt! jag ska sova kvar här inatt, eftersom lisa är ensam med barnen till torsdag, så hon vela ha lite sällskap. imorgonförmiddag ska vi baka, tror det blir muffins .. o sen drar jag tillbaka till farnham.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså vill du ha snö?

Postat av: Linda

Jaha vad hittar du på för roligt i England då?
Är det din hund på bilden i inlägget nedan?
Sötast i kommun iaf;) Typ en sån jag vill ha!

2007-10-11 @ 13:54:50
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Linda

Jaha vad roligt, trivs du med det då? Varit där länge??
Åhh förstår att du är avis, dom är så jäkla söta;)

2007-10-11 @ 15:09:12
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback