2007-10-08

helgen i london var bra på alla sätt o vis. den var bra för mig och jag gjorde bra saker. eller ja, shopping kanske inte bör räknas som bra saker, går mycket pengar på shopping verkligen. men det blev mindre shopping än vanligt iaf. bra där! filmkväll med trevligt folk, träffade en svensk aupair, födelsedagsmiddag på italiensk restaurang för att fira johanna & lite shopping med lisa. höjdpunkten på helgen måste ändå har varit svenska affären, jag ville shoppa upp typ hela . . jobbigt läge. men jag fick med mig mannagryn bland annat, och oj vad gott det var med mannagrynsgröt och äpplemos imorse!

har börjat vänja mig vid att jag har hemlängtan typ varje dag, ska det vara så?! bah. jag saknar.

image66

Use every word you've ever heard
To colour my world

Everybody needs affection
Looking for a deep connection

So colour my world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback