2007-10-03

tredje oktober och livet känns rätt hyffsat ändå. känner mig lite febrig, har dåligt tålamod när det gäller barnen och det är grått ute. men eftersom det inte regnar och det snart är helg så känns det rätt bra ändå. ska ta en promenad till affären när barnen har sovit så det blir skönt att komma ut lite, man blir faktiskt piggare av lite frisk luft!

jag borde ta mig i kragen och fixa en jobbansökan, men bah, jag orkar bara inte. får ta tag i det senare, måste ta tag i det senare. annars då? jo, jag längtar efter vintern och skidåkning nå enormt. ge mig vinter!

image63

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jossan, jag längtar som bara den till vintern, ta fram skidorna och åka :D

2007-10-04 @ 08:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback