namnam

japp, nu har jag faktiskt inte ätit godis på hela veckan så nu var jag värd lite, så jag kan sitta här o tröstäta. näedå, så illa är det faktiskt inte .. rätt skönt ändå att stänga in sig på rummet med datorn nu när barnen sover! för då kan jag faktiskt slappna av och kanske släpper huvudvärken? i hope so.

sitter och snackar lite med sophie om vintern nu, och fasen vad skoj det skulle vara om vi jobbade som skidlärare där i vinter, jag hoppas hoppas hoppas att det blir så! om jag ska erkänna så är jag ju lite sugen på kläppen igen . . men jag skulle nog inte "orka" vara borta hela säsongen hemifrån så det var nog lika bra att jag inte sökte där i år igen.

image93

nyklippt och fin (?)! jag trivs iaf, håret känns mkt fräschare :)

Kommentarer
Postat av: Tessa

Håret blev jättefint! :) har du kvar maraboukakan förresten? ;)

Postat av: Emilie

Oh, vad fin du blev i nya frisyren :) Du har färgat det med va? (dåligt minne :b)

2007-11-03 @ 09:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback