nämen!

jag har gjort det igen, jag har lagat mat "på riktigt" och med det menar jag att jag inte bara har kokat pasta, utan faktiskt kämpat ett litet tag med maten. idag blev det wok, lite smaklöst, men kunde ju inte krydda på alltför mkt med tanke på barnen, men annars vare niice! och ris är ju inte alls svårt att koka, blev bra det oxå. om jag hade varit er där hemma, som har känt mig länge, så skulle jag nog börja bli lite orolig över mig nu . . det här är ju inte jag, eller hur? men jag hoppas att matlagningsintresset är här för att stanna, vore ju guld värt.

image99

Kommentarer
Postat av: Tessa

åååh om hem nu och bjud på mat :D det där ser ju gott ut!

Postat av: Mamma

Haha! vad blir det idag då?

2007-11-07 @ 08:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback