minnen

Jag har några låtar som jag absolut inte kan lyssna på utan att det ploppar upp massa minnen, för mig är låtarna förstörda, tyvärr. Dom gångerna jag tänker tillbaka på dom bra minnena så vill jag bara tillbaka . . som t.ex när jag lyssnar på:
  • Cecilia Vennersten - Det vackraste
  • Jan Johansen - Se på mig
Jag blir så arg på mig själv att jag inte bara kan lyssna på låtarna och gilla läget lixom, för det är ju iaf bra minnen som ploppar upp . . Och det är ju synd att så fina låtar ska bli förstörda!

image105När din väg är lång och du är trött
Men du måste ändå gå, mmm....
Och när skuggorna börjar växa och få liv
Och när natten skrämmer så
Är jag bredvid dig och jag följer varje steg du tar
Och hos dig stannar jag kvar

Så se på mig, åhå..., en hamn i stormen
Som en våg som fötts att bära dig
Ja, se på mig, åhå..., i ljus och mörker
Är jag där och aldrig lämnar jag dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback