josefine gör det igen . .

Så här ligger läget till, att jag är så jävla bra på att laga mat! eller ja, det var väll lite att ta i kanske, men ganska duktig är jag iaf och jag måste ju peppa mig själv! :) Och det är ju roligt till och med! Tänk om någon hade sagt det till mig tidigare, då hade jag kanske varit ännu duktigare vid det här laget . . Dagens middag blev en variant av ost-& bacon paj, låter kanske inte som någon höjdare, men baconet här är inte som i Sverige och det blev super! ^^,

Okej att det inte är några avancerade maträtter jag har gjort, men det behöver ju faktiskt inte vara avancerat för att det ska bli gott! Eller hur?

image112

Kommentarer
Postat av: Tessa

:D pajen blev ju t.o.m snygg!

Postat av: Emilie

Det ser gott ut!

Du, Danne & Jag vaknade i natt av att det luktade rök i hela lägenheten, fick panik. Så vi gick upp och tog oss en prommis runt lägenheten :b haha. Men som tur va brann det inte någonstans! Men det var riktigt läskigt..

2007-11-16 @ 07:15:15
Postat av: Emilie

Det ser gott ut!

Du, Danne & Jag vaknade i natt av att det luktade rök i hela lägenheten, fick panik. Så vi gick upp och tog oss en prommis runt lägenheten :b haha. Men som tur va brann det inte någonstans! Men det var riktigt läskigt..

2007-11-16 @ 07:15:21
Postat av: Mamma

Vi har aldrig haft en chans att säga att du är duktig på att laga mat! Undrar vad det beror på....

2007-11-16 @ 07:28:07
Postat av: Elin

Jag är stolt! ;)

2007-11-20 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback