2007-11-21

Regnet det bara öser ner och jag är så glad att jag sitter inomhus! Sitter på Matildas rum nu, hon och dom andra som jobbar här på svenska kyrkan har fullt upp att få i ordning allting inför imorgon. Julmarknad på G om ni missat det! Det var som att komma till ett nytt ställe när jag klampade in här tidigare, oj vad mycket saker och oj vad mycket gott!

Kvällen kommer jag nog spendera här, mina fötter är lite slitna efter allt gående idag. Blev en sväng på Oxford street och jag har nog provat alla klänningar som fanns där (som föll mig i smaken). Köpte faktiskt en, men jag är lite osäker fortfarande, behöver lite smakråd . . Men för er som är i Sverige blir det en surprise vad jag ska ha på nyår! ;)

Kommentarer
Postat av: Sabine

Frågestund i min blogg, ask away! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback