2007-11-14

Here we go again. Bad day. Det känns direkt när man vaknar upp på morgonen hur dagen kommer bli. Vaknade upp med illamående, somnade om och vaknade upp med huvudvärk istället + att jag är supertrött, börjar bli en vana nu . . Men inte går väll världen under för det, jag tänkte pallra mig till simhallen om ett litet tag i hopp om att få en energikick! Så lite positiv är jag iallafall . .

Och i typ alla bloggar man läser som är skrivna av någon i Sverige så nämns det snö. Det gör tyvärr inte saken bättre, utan jag längtar bara mer och mer efter den underbara snön! Tittar på webcambilder från olika skidställen i Sverige oxå, SNÖ SNÖ SNÖ! Tittar jag ut här så är det grått . .


34

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag vill oxå ha snö! Det snöade iofs här igår, men inte stannar det kvar inte.. Börjat räknat ner dagarna nu ? ;)

2007-11-14 @ 13:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback