2007-11-11

jag och lisa överlevde kvällen, natten och förmiddagen. att passa 3st småkillar var väll kanske inte det enklaste hela tiden, för ni kan ju bara tänka er hur mkt energi dom hade! och sova var ju absolut inget alternativ . . men till slut så, efter några omflyttningar så slocknade dom och jag och lisa kunde ägna oss åt filmen the holiday och en jävla massa snack, med lite vin i kroppen så pladdrar munnen på av sig själv vill jag lova! mycket trevligt var det iaf. o nu sitter jag här och känner mig rätt sliten, sov inte särskilt bra och pojkarna var uppe med tuppen (fast jag pallrade mig inte upp ur sängen förän 10). blev lite shopping i camberley och mat på donken innan lisa styrde bilen mot farnham! shoppingen idag blev inte alls så farlig. . okej att jag inte behöver ett par till svarta braller, men kjolen kunde jag inte motstå, och båda plaggen fick jag för endast 11pund! (1pund=14kr) inte illa va?

image102
vi är ett rätt bra team jag och lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback