2007-11-03

godmorgon världen, vilken underbar dag. säg vart går färden, vart åker vi idag? huvudvärk fortfarande, har sovit till och från hela förmiddagen, men de hjälpte väll inte direkt . . har planer på att ta något att äta snart, behöver lite energi. sen vet jag inte vad jag orkar, fika med victoria? utgång med lisa? jag orkar inte tänka, men jag är jättesugen på att gå ut, men de är ju inte alltför roligt när huvudet dunkar, men å andra sidan, är det roligt att ligga i sängen en kväll till då?

i typ alla bloggar jag har läst nyss står det att det har snöat/snöar hemma, jag blir avis, jag vill oxå ha snö, jag ÄLSKAR snö. men jag lär väll inte få se snö förän jag kommer hem . . här är det soligt och ca. 10grader kanske? någon som blir avis? näe, jag förstod väll de ;)

image94
jag längtar

Kommentarer
Postat av: Nina

KOm till Vasa och hämta lite egen snö. Riktig, förstklassig tösnö. Lätt att transportera. Erbjudandet gäller endast idag!

Postat av: Linda

hej, tänkte fråga om du vet hur mkt ett tunnelbanekort kostar i london? (:

2007-11-03 @ 14:34:29
URL: http://traiin.blogg.se
Postat av: Elin

Nej mend en där bilden har ju jag knäppt ;) längtar dit!

2007-11-03 @ 23:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback