2007-05-22

jag kan ju lova att jag är hyffsat less på min förkylning nu, som övergått i HOSTA. bah. vet nog inte vad som är värst, hosta stup i kvarten eller behöva snyta sig. hej i-landsproblem! idag blev det jobb iaf, klockan åtta blev jag väckt och halv nio skulle jag vara på plats, hej stress?! men de löste sig. dagens fråga från ett barn "- är du gammal?" haha.
imorgon ska jag besöka de där populära stället arbetsförmedlingen, även fast jag fick träffa en otroligt trevlig människa senast jag var där (en vecka sen) så är jag fortfarande lite rädd för det där stället .. men förhoppningsvis kan dom hjälpa mig så jag kan få pengar från alfa-kassan.... förhoppningsvis..
nu ska jag fortsätta ligga här i sängen o hosta o tycka synd om mig själv innan det är dags för att sova. nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback