2007-05-13

det finns två ord som beskriver året eurovision song contest HELT VÄRDELÖST. bah, jag blev riktigt sur igår när man såg hur rösterna fördelades och sverige slutar på 18e plats... 18e av 24a. Att det blev så när mer än hälften av alla bidrag var skit så kallar vi det fiasko. Finlands låt var oxå bra, men den hamnade ju vid Sverige .. och Rysslands var bra, o den blev ju faktiskt trea. Men ändå .. O att discokulan (kalla det vad ni vill) från ukraina kom tvåa är ju lite otroligt .. Hon(?) hade lika gärna kunnat vinna som ett bevis på att hela tävlingen är förstörd. BAH! Ja, jag är lite upprörd .. det var det första mamma frågade mig när jag kom hem igår .. Men det är så feeeel. Jag säger som Aftonblades krönikör Markus Larsson "Inatt dog Eurovision".

Vad tycker ni om gårdagens Eurovision?!
Words, I like to break 'em
Words I'd like to shake 'em
Shake them from my troublesome mind
And why? -Heaven knows, It's a joke I suppose
But baby, I'm the worrying kind

_____________________________________
Leave me alone, I wanna go home
I don't wanna see you so leave me alone
Leave me alone 'cause I feel like dying
Leave me alone, I wanna go home
I couldn't care less if love just lies dying
And this is goodbye, just leave me alone

Kommentarer
Postat av: martin

jag håller med dig jag josefine ;)

o andra sidan kan man bara dö en gång och den gången var för ett par år sedan...

2007-05-13 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback