2007-05-04

igår var jag jättesugen på att blogga, men bara för det så funkade det ju självklart inte. o nu är jag inte sådär jätteblogg sugen, men jag har inte så mkt att göra ändå så. det börjar bli lite jobbigt att inte ha så mkt att göra om dagarna nu . . det skulle alltså inte göra så mkt om jag fick jobba en massa. meen, vi får väll se hur det blir mä de.

igårkväll kom mamma in i mitt rum och frågade om jag hade en ficklampa, för hon hade tydligen tappat bilnyckeln ute i våran stora trädgård i mörkret. bra där! well, vi sätter igång att leta .. hon går runt i trädgården "jag låste bilen och gick en sväng i trädgården, tog in dynan från en stol och sparkade fotboll med alfons" ingen nyckel hittar vi. vi går in och hon säger "sen hängde jag alfons koppel på hans krok och hänger upp min jacka". hon har fortfarande inte nån aning om vart nyckeln kan ha tagit vägen .. tills hon vänder på huvvet o tittar in i nyckelskåpet där bilnyckeln hänger.. duktig mamma!

den här helgen ska bli lugn hade jag tänkt mig. ska till grannarna ikväll o vara social där alla äter surströmming, jag har inte vågat prova än för jag tycker lukten säger allt.  meen, det kan nog bli trevligt iaf. sen har jag funderingar på att städa min bil, det skulle behövas .. men det känns inte som man prioriterar det så mkt faktiskt :b vi får väll se hur det blir med den saken. lite promenader i helgen oxå kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback