2007-05-02

börjar med att säga grattis på födelsedagen till johanna :)


Dagens låt: Shirley Clamp - När kärleken föds
Dagens frisyr: Utsläppt & hårnål i sneluggen
Dagens smink: Öhm, det vanliga?
Dagens outfit:  Myskläder hela dagen ^^
Dagens Tv-tittande: Fanns inget bra att se idag . .
Dagens vill ha: Jobb! Så jag får något vettigt att göra om dagarna
Dagens saknad: Hm..
Dagens present: En boll till vovven!
Dagens läsning: Gossip Girl - Ni vet att ni älskar mig
Dagens måste: Musik?
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: En bok
Dagens träning: Promenad
Dagens mat: Mammas fläskfilespecial
Dagens humör: Lite upp och ner beroende på vad jag har gjort !


för tillfället gillar jag det där med långa promenader med bra musik i öronen och ligga i sängen o läsa gossip girl (jättebra bokserie, rekomenderas!). bra musik just nu är laleh, salem al fakir, hello saferide och mika .. det lät inte riktigt som mig, eller vad säger ni? jag kanske inte är helt hopplös på musikfronten ändå! än finns det hopp för mig.

sista april blev riktigt trevligt. började med att laga mat och jag blev satt på att fixa kycklingen .. de ni .. det går framåt för mig på alla håll och kanter. men ja, maten blev toppengod .. och det var nog inte tack vare mig utan vi var nog ett bra team! jag, karin, tessa och lite stefan.. han kletade ju faktiskt choklad på chokladkakan. vi åt, det dök upp mer folk och sen blev kvällen riktigt trevlig med braiga människor! (några finns på bild nedan och vi var ju så snygga i karins badmössa! ^^)






D
et sägs att ovan molnen är himlen alltid blå
Men det kan va' svårt att tro när man inte ser den
Och det sägs att efter regnet kommer solen fram igen
Men det hjälper sällan de som har blitt våta


sometimes life's not fair

jag finns här för er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback