2007-06-24

den här helgen började bra, med strålande sol på självaste midsommarafton. låg o solade ute på gräsmattan och tog självklart ett dopp i poolen, måste ju passa på o bada när vädret är fint! åt midsommarlunch med mamma och pappa där jag fick "egen" mat eftersom jag inte äter sill o lax o skit .. blä. men de var ju snällt av mams iaf. kvällen tillbringades hos stefan med grillning, lekar, dans runt midsommarstången, hoppning på studsmatta osv . riktigt trevligt minsann!



resten av helgen flöt på med moln och regn och ganska innehållslösa dagar. några promenader, lite filmtittande och städande, vilket jag är riktigt duktig på! eller vad säger ni? har iaf rensat min egen garderob och städat syrrans senaste dagarna, hoppas hon blir glad när hon kommer hem på tisdag . .

självklart började det regna så fort jag satte foten utanför dörren idag. det är så typiskt! när jag väl laddat för en riktig promenad . . men det var ganska mysigt regn och inte så farligt . tur var väll att jag hade min ipod fulladdad med massa bra one tree hill - musik! då var det inga problem att traska runt i mina nyinköpta skor :)




en vecka till på dagis, sen har jag fem veckors semester! vädret skulle bara våga annat än att skärpa till sig . .

Kommentarer
Postat av: Denise

Keep up the blogging! Haha :)

2007-06-25 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback